Eros Power Plus

HTML

Eros Power Plus

MLM - Átverés vagy valóság?

Szóljon ez a blog mindenről ami az MLM-el (Multi Level Marketing) kapcsolatos, mindazoknak akiket nem hagy hidegen a téma. Úgy gondolom az emberek többsége már találkozott a dologgal, legtöbbünkben félelmeket generál, vannak akik egyszerűen csak elítélik. Vajon jogosak a félelmeink? Járjunk utána együtt...:)

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Az első...

bizalmatlan 2010.10.01. 15:16

 

A következő bejegyzésekben az Mlm-ről, Multi Level Marketingről szeretnék pár gondolatot megosztani veletek. Nem titok, hogy én sem álltam mindig az Mlm mellett, ha valaki hasonló témában megkeresett, mindig bizalmatlan, kétkedő voltam, de most valami mégis elindult bennem. 
 
Mint az emberek nagy részének, az Mlm szó hallattán, kezdetben nekem is mindig piramisjáték, pilótajáték ugrott be, hogy megint egy újabb átverés. Ez mindaddig így is volt, mígnem félfüllel elkaptam egy mondatot :
 
" tudod az Mlm kicsit olyan mint a foci...mindenki ért hozzá, mégsem tart sehol sem..."
 
Rögtön az ugrott be, ebben lehet igazság! Bárkit kérdeztem a környezetemben a témáról, mindenki egy gombnyomásra szinte az "Mlm doktora" lett, úgy zudították rám a valós, illetve valósnak vélt információkat. Persze legtöbb esetben nem hallottam mást, mint a már szinte elcsépeltnek is mondható véleményeket:
 
  • pilótajáték mind, felejtsd el
  • csak az jár jól aki leghamarabb elkezdte
  • vacak termékek és még drágák is, amiket neked kell eladnod
  • stb.
De kérdem én, miért kellene hinnünk ezeknek a szavaknak? Nem lehet, hogy csupán rossz embereket kérdeztünk meg? Ha jobban belegondolunk a zserbó receptjét sem biztos, hogy egy villanyszerelőtől kellene megkérdeznünk...Lehet, hogy az Mlm nem is rossz dolog?

Címkék: mlm

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresmlm.blog.hu/api/trackback/id/tr412337378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása