Eros Power Plus

HTML

MLM - Átverés vagy valóság?

Szóljon ez a blog mindenről ami az MLM-el (Multi Level Marketing) kapcsolatos, mindazoknak akiket nem hagy hidegen a téma. Úgy gondolom az emberek többsége már találkozott a dologgal, legtöbbünkben félelmeket generál, vannak akik egyszerűen csak elítélik. Vajon jogosak a félelmeink? Járjunk utána együtt...:)

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Milyen lehet egy jó Mlm cég?

bizalmatlan 2010.10.04. 07:51

Hogy milyen is egy jó Mlm cég? Talán a legtöbben azt szeretnénk, azt kinálja nekünk, hogy nulla, legalábbis nagyon kevés munkával rövid időn belül is sok pénzünk legyen. Kezdetben én is így gondolkodtam, most már tudom, hogy ez is olyan mint bármely más munka, belefektetett energia nélkül nagyon optimális esetben tud csak az ember kézzelfogható eredményeket elérni. De ha jobban belegondolunk, ha az embernek kevés a pénze mit tesz? Vállal egy másodállást, de ugye ebben az esetben sem kerülhetjük ki, hogy dolgozni kelljen...:)

De, hogy milyen is egy jó Mlm cég? Személy szerint én azt várnám, hogy a cég által forgalmazott termékek ne valami csili-vili, űrtechnikával készült, eladhatatlan, drága termékek legyenek. Hogy miért is mondom mindenzt? Mert jelen pillanatban Magyarországon az emberek nagyrésze így is hónapról hónapra él, nem fog olyan dolgokra 10-20ezreket kiadni ami nem kell a mindennapi megélhetéshez...és még itt említeném azt meg, hogy az emberek 90%-a nem tud eladni! Tehát ha a termékeket még pluszban promozni is kell, akkor abba sokan nem fognak üzletet látni...

Másik sarkalatos pont szerintem a jutalékrendszer. Abban az esetben ha bonyolult a rendszer, én se, más se tudná úgy átadni, hogy vonzó legyen másoknak is. Természetesen az is fontos szempont, hogy kapjon is vissza az üzletépítő, mert ha egy ember vásárlása után pár forintot kapnék...nem biztos (sőt biztos, hogy nem) hogy belevágnék.

Ami a rendszer eladhatóságát még rontja, az a belépési díjak. Nem egy, nem két cég esetében több tízezer forintot kellene fizetni csak azért, hogy az ember a rendszer tagja lehessen...ennek egy másik módja, ha egy "kezdőcsomag" megvásárlását tűzi ki feltételül a cég...lehet, hogy itt kapok terméket a pénzemért, de lehet olyan termékekből áll amit sosem fogok felhasználni...

Összefoglalva, milyen legyen egy jó Mlm üzlet?

  • eladható, tömegek számára vonzó termék (jó árakon!)
  • egyszerü, átlátható, müködőképes jutalékrendszer
  • nincs belépési díj

Hogy létezik e ilyen rendszer? Keressük meg együtt!:)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresmlm.blog.hu/api/trackback/id/tr802343047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lexuslaci 2010.10.18. 20:31:13

Üdvözlet mindenkinek!
Jómagam 3 éve kóstoltam bele az mlm-be. Nem termékkel csalogattak be, hanem egyből az üzletet láttam meg benne.A céget nagyon szerettem ez a cég vezető Magyarországon F.... A mai napig nagyon hálás vagyok, de már más cégben dolgozom. Ami a legfontosabb szerintem az mlm cégek munkájában az az önképzés megkövetelése a munkatársaktól.
Hihetetlen mennyiséget tanultam és a mai napig használom is.
Viszont amit jól megtanultam az az , hogy olyan céget kell választani, aminek az egész rendszerét eszközhasználatra tervezték. A másik amit meg kell figyelni, hogy a cég az adott régióban mióta van jele. Ez azért fontos mert igazi nagy pénzeket csak azokkal a cégekkel lehet keresni amelyikek még nem folynak a csapból is.Más a helyzet annak aki egy nagyon stabil kis pótló jövedelmet keres neki csak egy nagy bejáratott cég a jó választás.
Ha ezek ellenőrizve lettek utána a következő lépés a cég tőkeereje és menedzsmentjének ellenőrzése.
Fájdalom, de csak ezek után jön a termék és csak utána a jutalékterv.
Jó cég jó termék után akkor is kapsz pénzt, ha nem épp a világ legjobb terve, mert másolódik az üzlet és fogy a termék.
Na mára ennyit
Szép napot mindenkinek
Lexuslaci

Akron · http://e-vita.hu/dxn 2010.12.07. 14:48:49

Szerintem több ilyen cég is van.

Amit én csinálok és elégedett is vagyok vele az a DXN.
Egy pontban lóg ki az általad megfogalmazott kritériumokból. Azaz van "csatlakozási" díj. Viszont ez tényleg csak pár ezer forint és csak egy egyszeri regisztrációs díjat jelent, amit nem kell megújítani vagy ilyesmi. A többi pontnak viszont szerintem maradéktalanul megfelel.

evita.dxn.hu

2012.03.26. 21:55:36

Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általad beléptetett tag után 25, illetve 50 dollárt kapsz, valamint minden hónapban rendszeresen a tagok után, illetve vezetői jutalékot. Mindezt a belépési csomagtól függően. Hamar elérhető az 1000 dolláros szint! Ragadd meg a szerencséd regisztrálj és keress még a mai napon a mellékelt honlapon. Mellékesen a honlap egyéb szolgáltatásait is hasznosíthatod!
FM0204.iwowwe.com

sasmadar77 2012.07.15. 14:27:09

Előző@:
Köszönjük. Ez a tipikus piramisjáték amit felvázoltál.
süti beállítások módosítása