Eros Power Plus

HTML

MLM - Átverés vagy valóság?

Szóljon ez a blog mindenről ami az MLM-el (Multi Level Marketing) kapcsolatos, mindazoknak akiket nem hagy hidegen a téma. Úgy gondolom az emberek többsége már találkozott a dologgal, legtöbbünkben félelmeket generál, vannak akik egyszerűen csak elítélik. Vajon jogosak a félelmeink? Járjunk utána együtt...:)

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Én és az MLM...

bizalmatlan 2010.10.01. 15:19

Máris jelentkezem következő bejegyzésemmel, mely rólam és kapcsolatomról az mlm-el fog szólni...

Nem, még én sem vagyok tagja, egyetlen mlm rendszerű hálózatnak sem...Az, hogy kezdem levetni a kezdeti gátlásaimat a témával kapcsolatban, nem jelenti azt, hogy rögtön bele is ugrom a dologba, de minél jobban tájékozodok a témában, egyre szimpatikusabb maga a rendszer. Ha valaki felkínálna egy lehetőséget, már nem utasítanám el élből, legalábbis meghallgatnám mit is ajánl...

Hazudnék, ha azt mondanám, sosem fordult meg a fejemben, az, hogy belefogjak egy üzlet építésébe, de még nem találkoztam olyannal, ami annyira megfogott volna, hogy bele is merjek vágni...megkerestek már a mindenki által ismert nagyobb cégeknél tevékenykedők, de hiába van esetleg 40-50 éves múlt, nem éreztem egyik esetben sem, hogy az jó lenne nekem, illetve, hogy sok embernek át tudnám adni úgy, hogy szimpátiát keltsek bennük a rendszer iránt.  Mert hiába árul mondjuk a cég jó vitaminokat, tisztítószereket stb. ha ezek szinte megfizethetetlen kategóriába esnek, egy átlagos embert nem fogja érdekelni, hogy esetleg jobb mint amit használ...de drágább! És mivel "ügynökösködni" sem nagyon szeretnék, így megvárom míg olyan rendszer kerül a látóterembe ami szinte "eladja" magát...vagyok annyira szkeptikus, ha engem meggyőz akkor másokat is megfog.

Lehetőséget mindenképpen látok az mlm-ben, és szerintem igény is lenne egy jól müködő rendszerre. Ha csak havi 50-60 ezer forinttal lenne több ezzel a havi bevételem, már sokat jelentene számomra, és úgy érzem, hogy ezzel nem vagyok egyedül...

Miért is irtam, hogy látok benne lehetőséget? Sokan szeretnének, saját lábukra állni, nem egy olyan dologért dolgozni, ami sosem lesz az ővék. Lássuk be, amig valaki alkalmazottként dolgozik, leginkább a feletette állókat gazdagítja munkájával...Most felvetödhet a kérdés, akkor miért nem lesz vállalkozó? Ahhoz, hogy sikeres vállalkozóvá válhasson valaki mi kell? Kell egy jó ötlet...talán ez a legnehezebb! Ha megvan az ötlet, legtöbb esetben milliók kellenének, hogy bele is tudjon vágni az illető...és akkor még nincs rá garancia, hogy a befektetés meg is fog térülni. Ha sikeres lesz a vállalkozás akkor szép hasznot jelenthet...de akkor miből lesz kevés? Hát az időből...amit a családdal, barátokkal, hobbival tölthetne az ember. Ezzel szemben egy mlm rendszer megadhatja a lehetőséget, hogy minimális befektetés és kockázat mellett egy jól müködő üzletet hozhasson létre, amivel akár a késöbbiekben anyagi függetlenséget is elérhet...ez így túl szépen hangzik? Ha csak a lehetőség adott lesz, én élni fogok vele! Lehet, hogy álomszerüen hangzik, de  álmok,célok nélkül úgysem jutunk előbbre és nem utolsó sorban nagyobb esélyt látok az mlm-ben mint a lottó ötösben...:)

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresmlm.blog.hu/api/trackback/id/tr352337394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.03.23. 08:26:31

Megszűnt a több évtizedes munkahelyem.
Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezdtem el keresni az interneten. Így bukkantam rá a KMD által kínált lehetősére, melyet mindenkinek ajánlok a mellékelt honlapon:

kmdholding.com/hub3p3a

Korsos Betti 2013.05.27. 08:00:22

Pénzügyi területen vezetőként dolgoztam hosszú évekig. 2008-után ha akartam, ha nem, váltani kényszerűltem. Sajnos tapasztalatom, hogy az MLM-től távol tartják az emberek magukat, információ hiány miatt + valóban nagyon sok az átverés! De ugyanúgy mint bárhol máshol. Egyetlen üzleti modell a networkmarketing iparág, csak utána kell járni mint minden másnak.
korsosbetti.com
oldalamon várlak szeretettel, sikeres hálózatépítőként, komoly nemzetközi csapattal már hála, tapasztaltaimat át tudom adni.
Skype: korsos.betti1
süti beállítások módosítása